Kol Germe Estetiği

Kol germe estetiği yaşlanma veya kilo vermeye bağlı olarak, kollarda oluşan yağlı ve sarkık görüntünün düzeltilmesini sağlar. Üst kol bölgesinde deri ve deri altı dokusu daha gevşek olmaktadır.

Kol sarkmalarında medikal estetik veya estetik cerrahi gibi çözümler bulunmaktadır. Ağır derecede seyreden sarkmaların tek çözümü cerrahidir yöntemlerdir. Cerrahi yöntemde kol bölgesindeki fazla yağlar vaser liposuction yöntemiyle alınarak, fazla deri alınarak kol gerilir. Kesi izi kol içinde saklanmaya çalışılır. İz kolun iç ve alt kısmında kola paralel şekilde uzanır.

Kol germe ameliyatı öncesi nelere dikkat etmek gerekir?

Genel anestezi gerektiren tüm ameliyatlarda olduğu gibi ameliyat öncesi 6 saatlik açlık süreci gerekmektedir. Ameliyata girecek hasta ameliyattan en az 3 gün önce aspirin gibi kan sulandırıcı ilaç kullanımını kesmelidir.

Ameliyat sonrası iyileşme süreci nasıldır?

Kol germe estetiği ameliyatı  sedasyon ile desteklenmiş lokal anestezi altında yaklaşık olarak 1-3 saat arası sürer. Hastanede kalmak çoğu zaman gerekmemektedir. Kol germe ameliyatı sonrasında yaklaşık olarak 3 hafta boyunca kol korsesi takılması gerekmektedir. Bu süre zarfında oluşan ödem ve hafif morluklar yavaş yavaş kaybolur. Kol estetiği ameliyatında ciddi ağrı veya sızı görülmez, doktorun vermiş olduğu ağrı kesiciler ile giderilir. Günlük rutininize 5-7 gün sonrasında dönebilirsiniz.

• Kol sarkmaları nasıl giderilir?

Kol sarkmaları nasıl giderilir? Kol sarkmaları için krem, sıkılaştırıcı korse, kol egzersizleri geçici çözümler sunabilir. Fakat kol sarkması olan hastanın bu sorundan kurtulması için tek ve kalıcı çözüm yöntemi ameliyattır.