Karın Estetiği

Karın Estetiği operasyonları genel anestezi altında yapılan bir operasyondur. Mutlaka bir estetik cerrahın katılımı ve hastane ortamında gerçekleşmelidir.

Karın germe operasyonları Vaser Liposcution ile kombine bir şekilde yapılan bir girişimdir. Operasyon sonrası bir gece hastanede kalış ve takip eden 1 ay uygun görülen korse giyilmelidir. Karın estetiği operasyonları sonrasında iz kalmaktadır. Fakat bu iz iç çamaşır ya da bikini altında kalacağından kişiye herhangi bir rahatsızlık vermez.

Karın estetiği ameliyatı, karın bölgesinde oluşan çatlak ve sarkıklık olan hastalarda kalıcı ve ideal sonuç veren bir yöntemdir. Karnın ön kısmındaki fazla yağ ve sarkık derinin alındığı, zayıf kasların girişim sırasında gerilerek dikildiği ve sağlamlaştırıldığı bir operasyondur. Operasyon yaklaşık 2-4 saat sürer. Dikişlerin iyileşme süreci 10-14 gün sonra olur.

Karın estetiği operasyonu sonrasında hasta ağır hareket ve spordan kaçınmalıdır. İyileşme ilk hafta ağlanırken, takip eden 1 ay çok dikkat edilmeli kesinlikle verilen korse giyilmelidir.

Operasyondan 1 hafta öncesinde hasta kan sulandırıcı, aspirin ve hormon ilaçlarını kesmelidir. Sigara içiyorsa iyileşme sürecinde ve öncesinde içmeyi kesmesi gerekmektedir. Sigara yaranın iyileşmesini geciktiren bir etkendir. Hastanın bildiği bir hastalığı varsa önceden doktora belirtmeli ve gerekli testlerin operasyon öncesi yapılması sağlanmalıdır.

Karın estetiği operasyonu için sağlıklı kadın ya da erkek uygun bir adaydır. Kadınlar sezaryen doğum yaptıktan yaklaşık 1 sene sonra karın germe operasyonu için hazır olurlar. Öncesinde operasyon yapılması kesinlikle tavsiye edilmez. Karın estetiği operasyonu sonrasında 1-1,5 sene doğum yapılması da kesinlikle önerilmez.

Karın estetiği girişimi kadınlar tarafından meme büyütme ve küçültme operasyonları ile de kombine edilerek yapılabilir.

Karın estetiği ile ilgili detaylı bilgi ve Doktorum programına katılan hastamızın öncesi ve sonrasını görmek için videoyu izlemenizi tavsiye ederiz.

• Karın Estetiği Ameliyatı

Karın Estetiği Ameliyatı Karın bölgesindeki cildiniz gevşekse, bu bölgede aşırı yağlanmaya ya da kilo alıp vermeye bağlı sarkıklık varsa Karın Germe operasyonu için uygun bir adaysınız demektir. Doğum sonrası kadınlarda ya da aşırı kilo verme sonucu kadın ve erkeklerde karın derilerinde gevşemeler, sarkmalar ve çatlaklar oluşur. Bu kısımların tamamen çıkarılması, doğum sonrası karın kaslarındaki gevşeklik için iç korse yapılması ile karın bölgesine daha düz bir görünüm verilir.

• Karın Germe Ameliyatı

Karın Germe Ameliyatı Abdominoplasti, estetik karın germe ameliyatı , orta ve alt karın bölgesindeki yağ dokusunun ve fazla deri alınarak, karın duvarı kaslarının  sıklığını ve gerginliğini sağlayan estetik bir yöntemdir. Karın derisi sarkması genellikle hamilelik,  aşırı kilo alıp verme  sonucunda oluşan karın derisi ve kaslarında oluşan deformasyona bağlı olarak sarkma ve gevşeme olmaktadır.Önemli ölçüde kilo kaybında karın derisinde gevşeyip sarkmasına yol açar.  Normal ölçülere ve kiloya sahip kişilerde bile b

• Karın Germe Estetiği Ameliyatı

Karın Germe Estetiği Ameliyatı Kilo kaybı nedeniyle karın derisinde sarkma çatlama ve gevşeme oluşabilir. Birden fazla doğum yapılması, genetik faktörler, aşırı kilo alıp verme gibi sorunlar neticesinde karın bölgesi derisinde ve kaslarında deformasyon oluşabilir.

• Karın Germe ile Doğum Öncesine Dönuş

Karın Germe ile Doğum Öncesine Dönuş Hamilelik ve geçirilen doğumlar kadınların vücutlarının karin bölgesinde değişikliklere yol açabilir ve bu da karin bölgesinin eskisi gibi olup olamayacağı kaygısı taşımalarına neden olur. Hamilelik sırasında vücutta özellikle de karın bölgesinde önemli değişiklikler olur. Karın içi hacminin genişlemesi, cildinin gerilmesi eğer önlemler alınmazsa sarkma ya da ciltte çatlaklar gibi ciddi sorunlara yol açabilir.  Gebelik sırasında fazla kilo almış kişilerde ya da birden fazla doğum yapmış kadı

• Mini Karın Germe Operasyonu

Mini Karın Germe Operasyonu Tam karın germe operasyonun bir kolu olan 'Mini Karın Germe' işleminde tüm karın ve bel çevresindeki fazla yağlar alınır, göbek altındaki fazla cilt altı dokusu çıkartılarak germe işlemi gerçekleşir. İşlem sırasında, göbek üstünde kalan bölüme herhangi bir germe işlemi uygulanmaz.