Göğüs Estetiği

Göğüs, kadın güzelliğinin çok önemli bir parçası olarak görülmektedir. Ancak şekil ve hacim olarak istenen boyut ve görüntüde olmayabilirler. Yapısal bozukluklar hastanın psikolojini bozabilir ve mutsuzluk sebebi olabilir.  Doğumlar, kilo alıp verme ya da yaşlanma gibi sebeblerden dolayı da göğüs yapısı bozulabilir. Gerçirilen hastalıklar sonrası göğüs tamamen kaybedilebilir ya da bir kısmının kaybedilmesi gerçekleşebilir.

Estetik cerrahi bu tip sorunların bir çöüzü olarak göğüs estetiği alanında hastaların sorunlarına göre bir çok seçenek sunmaktadır.

Sarkn göğüslerin kaldırılması, hastalık sonucu kaybedilen göğüs onarımı ve rekostrüksiyonu, göğüs büyütme ve küçültmeye kadar geniş alanlarda estetik operasyonlar mevcuttur. Estetik cerrahi alanında göğüs estetiği en ön sırakarda yer almaktadır. Estetik cerrahi alanında 2015 yılında hastalar tarafından en çok göğüs estetiği tercih edilmiştir.

Göğüs estetiği bir çok kadının tercih ettiği ve tatmin edici sonuçlar alabildiği bir cerrahidir. Hastanın ihtiyacına göre şekillendirilebilecek birçok seçeneği barındıran göğüs estetiği operasyonu öncesi uzman doktor ile karşılıklı görüşmek ve ona isteklerinizi açık bir şekilde söylemeniz oldukça önemlidir. Riskleri ve sonuçları alabileceğiniz uzman ile tedavi süresince istek ve endişelerinizi paylaşıyor olmanız son derece önemlidir.

Göğüs Büyütme Estetiği (Protez)

Göğüs büyütme operasyonları kadın göğüsünü büyütmek ve şekillendirmek için yapılan girişimlerdir. Göğüs kaslarının arkasına yerleştirilen protez ile göğüs çevresi ölçümleri bir veya birkaç sutyen ölçüsü şeklinde arttırabilir. Göğüs büyütme operasyonu sonra göğüste büyüme yaşanması sonucu hastanın kendine güveni artacaktır. Eğer göğüs büyütme estetiği yaptıracak olan kişinin istekleri gerçekçi ve fiziksel olarak sağlıklı ise operasyon için ideal bir adaydır.

Göğüs Dikleştirme Estetiği (Mastopeksi)

Göğüs Dikleştirme estiği  yani mastopeksi girişimleri, sarkık meme yapısını dikleştirmek ve estetik bir görünüme kavuşturmak için yapılan operasyonlardır.

Göğüs Küçültme Estetiği

Hastalar göğüslerinin ağırlığından dolayı duydukları rahatsızlık nedeniyle göğüs küçültme estetiğini tercih ederler. Küçültme operasyonu ile göğüs büyüklüğünün yanında şeklini de değiştirmek ve estetik bir görünüm kazandırmak mümkündür. Operasyon sonrası göğüs vücuda orantılı hale getirilecektir.

• Jinekomasti

Jinekomasti Erkeklerde meme büyüklüğünü yani Jinekomastiyi, 18 yaşından sonra tedavi etmek daha doğrudur. Yapılan tetkikler sonucu Jinekomasti olduğuna karar verilen ve operasyon planlanan hastalarda vakaların ağırlığına göre tedavi şekli değişir. Liposuction ile ya da cerrahi yöntemler ile çözüm bulmaya çalışılır.

• Meme Estetiği

Meme Estetiği Meme Büyütme, operasyonu tüm meme prosedürleri içinde en sık uygulanan işlemdir. Amaç sadece küçük olanı büyütmek değil aynı zamanda gebeliğe ya da kilo vermeye bağlı olarak kaybolan hacmi yerine koymaktır. Bu operasyonla; meme dolgunluğu ve projeksiyonu artırılır, görüntünüz ve özgüveniniz böylece iyileştirilir.